Asociācija: “Otto Schwarz” bija pilsētas restorānu vizītkarte | Bar.lv

Viesnīcas “FG Royal Hotel” īpašnieku lēmums neturpināt restorāna “Otto Schwarz” zīmolu, visticamāk, ir saistīts ar patenta tiesībām, sacīja Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas izpilddirektore Santa Graikste.
“Protams, ir žēl, ka restorāns vairs nebūs savā vēsturiskajā vietā. Tas bija kā Rīgas vizītkarte restorānu jomā,” norāda Graikste, vienlaikus piebilstot, ka jautājumi par patentiem nekad neesot vienkārši atrisināmi un “tā noteikti nebija ļaunprātība no jauno viesnīcas īpašnieku puses”.
Vienlaikus eksperte uzsver, ka restorānu attīstības līmenis kopumā Rīgā ir ļoti augsts, ko apliecinot arī ārvalstu vērtējumi – gan ēdienu kvalitātē, gan apkalpošanas kultūrā.
Tāpat esot vērojams, ka papildus tādiem labi pazīstamiem zīmoliem kā restorāns “Vincents” parādoties arī jauni spēlētāji, kas spēj sniegt augstvērtīgu servisu saviem apmeklētājiem.
Viņa arī akcentē, ka nav izslēgta iespēja “Otto Schwarz” zīmolam atdzimt kādā citā Rīgas vietā, taču informācijas par šādu soli asociācijas izpilddirektorei neesot.
Kā ziņots, vēsturiski slavenajā Rīgas centra viesnīcā “Hotel de Rome” kopš pagājušā gada vidus atrodas viesnīca “FG Royal Hotel”, kuras jaunie īpašnieki pēc gada sola vērienīgu, miljonu latu vērtu rekonstrukciju.
Jaunie īpašnieki izvēlējās neiegādāties jau kopš pirmās Latvijas brīvvalsts laika atpazīstamos zīmolus “Otto Schwarz” un “Hotel de Rome”, bet attīstīt savu zīmolu, tāpēc jau patlaban viesnīcā restorāna “Otto Schwarz” vietā strādā restorāns “Da Gino”, bet pēc rekonstrukcijas restorāna augšējā ēkas stāvā vairs nebūs vispār.

avots: Nozare.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *