“Cēsu alus”: “Merlin” ir veiksmīgs projekts, tomēr restorānu segmentā attīstīties neplānojam | Bar.lv

“Cēsu alus”: “Merlin” ir veiksmīgs projekts, tomēr restorānu segmentā attīstīties neplānojam

Lai gan alus restorāna “Merlin” projekts ir veiksmīgs, alus darītava AS “Cēsu alus” neplāno atvērt jaunus restorānus un izvērsties šajā segmentā, atzina uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone-Zatlere.

“Alus restorāna “Merlin” projekts Spīķeros ir veiksmīgs, bet neplānojam atvērt vēl kādu restorānu, jo mūsu galvenais bizness ir alus ražošana. Tomēr esam inovatīva kompānija un labprāt iesaistāmies projektos, kas saistās ar pozitīvu alus tirgus attīstību. Alus baudīšanas kultūras attīstībai “Merlin” ir ļoti labs piemērs, jo, šķiet, tur ir sasniegts pieejamo alus šķirņu rekords – 100, turklāt lepojamies, ka pie tādas izvēles bagātības joprojām pārdotākā alus šķirne ir “Cēsu nefiltrētais” alus,” sacīja Sietiņsone-Zatlere.

Jautāta, vai “Cēsu alum” ir nozīmīga dalība pasaules klases konkursos, viņa atbildēja noliedzoši.

“Esam savulaik piedalījušies. Jau 2006.gadā iegūtais kvalitātes sertifikāts “BRC Global Standard for Food Safety” apliecina, ka uzņēmums atbilst pasaules pārtikas tirgus kvalitātes augstākajiem standartiem. Centieni iegūt iespējami vairāk starptautiskas atzinības vairāk vērti, ja ir vēlme ar kādu konkrētu zīmolu cīnīties eksporta tirgos, bet mūsu gadījumā svarīgāks joprojām ir Latvijas tirgus,” sacīja uzņēmēja.

Viņa norādīja, ka, lai gan prioritāte ir vietējais Latvijas tirgus, tajā pašā laikā plānota vērienīga attīstība arī ārpus Latvijas.

“Pagājušais gads alus darītavai bijis eksporta rekorda gads. Kopumā apmēram 15% no visas saražotās produkcijas esam eksportējuši – galvenokārt grupas uzņēmumiem. Salīdzinājumā ar 2010.gadu kopējais eksporta apjoms pērn pieauga par 63%. Šogad plānojam saglabāt šo apjomu un turpināt to palielināt. Jāatzīst, ka pērn bija pirmais gads, kad arī ārpus grupas eksporta esam uzrādījuši alus darītavai nozīmīgus apjomus. Eksportējam uz Lielbritāniju, Īriju, Izraēlu un citur,” norādīja “Cēsu alus” vadītāja.

Saskaņā ar Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA “Lursoft” informāciju “Cēsu alus” apgrozījums 2010.gadā audzis par 12,46%, sasniedzot 30,4 miljonus latu pret 27,03 miljoniem latu 2009.gadā. “Cēsu alus” peļņa augusi no 134 741 lata 2009.gadā līdz 980 387 latiem 2010.gadā.

Aizvadītā gada finanšu datus uzņēmums publiskos martā pēc mātesuzņēmuma paziņojuma biržā.

“Cēsu alus” 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam “Olvi Ooj”. Kopš 2001.gada uzņēmuma attīstībā investēti 27 miljoni latu. 2008.gadā ražotnē tika uzstādīta Baltijā jaudīgākā skārdeņu līnija.

“Cēsu alus” produktu portfelī pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni. “Cēsu alus” importē arī Nīderlandes alu “Heineken” un Somijas alu “Sandels”.

avots: http://www.edruva.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *