“Cēsu alus” pildīs “Ulmaņlaiku kvasu” arī skārda bundžās | Bar.lv

“Cēsu alus” pildīs “Ulmaņlaiku kvasu” arī skārda bundžās

Alus darītava AS “Cēsu alus” šovasar “Ulmaņlaiku kvasu” plāno sākt pildīt arī pintes tilpuma jeb 0,568litru tilpuma skārda bundžās, informēja uzņēmuma pārstāvji.

Līdz šim “Ulmaņlaiku kvass” bija pieejams plastmasas pudelēs. Jaunajā pildīšanas līnija ieguldīti 39 000 latu.

“Kvass bieži tiek ņemts līdzi uz dažādiem brīvdabas pasākumiem un piknikiem, tagad skārdenē tas ir ērtāk un vieglāk transportējams. “Ulmaņlaiku kvass” ir pirmais kvass Latvijā, kas pildīts skārdenē, tādēļ saskatām, ka mērķauditorija ir tie, kas izvēlas tradicionālas vērtības aktuālākā mūsdienu iepakojumā,” sacīja uzņēmuma mārketinga nodaļas vadītāja Inese Kublicka.

Kā norāda uzņēmumā, kopš 2009.gada dabīgi raudzēta kvasa segments četrkāršojies, palielinot īpatsvaru Latvijas kopējā kvasa tirgū. Straujo šī segmenta attīstību veicināja kvasa tirgu regulējošās likumdošanas sakārtošana, kas vienlaikus palīdzēja izglītot patērētājus par kvasa specifiku.

“Kopš 2009.gada nogales, kad raudzētā kvasa pārstāvji iniciēja likumdošanas sakārtošanu, turpmāk paredzot nodalītas divas dzērienu kategorijas – kvass un kvasa dzēriens, dabīgi raudzētā kvasa īpatsvars Latvijas kopējā kvasa tirgū pēc pārdotajiem apjomiem audzis no 7% 2009.gadā līdz 25% 2011.gadā. Šī tendence ir īpaši iepriecinoša Latvijā noteiktā pārmēru augstā bezalkoholisko dzērienu akcīzes nodokļa kontekstā, kas paredz augstāko nodokļa likmi Eiropā,” norādīja Kublicka.

Zīmols “Ulmaņlaiku kvass” radīts 2009.gada sākumā un patlaban aizņem 14% tirgus daļu kopējā kvasa tirgū, liecina “Cēsu alus” dati.

Saskaņā ar Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA “Lursoft” informāciju “Cēsu alus” apgrozījums 2010.gadā audzis par 12,46%, sasniedzot 30,4 miljonus latu (27,03 miljoni latu 2009.gadā). “Cēsu alus” peļņa augusi no 134 741 lata 2009.gadā līdz 980 387 latiem 2010.gadā.

Aizvadītā gada finanšu datus uzņēmums publiskos pēc mātesuzņēmuma paziņojuma biržā.

“Cēsu alus” 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam “Olvi Ooj”. Kopš 2001.gada uzņēmuma attīstībā investēti 27 miljoni latu. 2008.gadā ražotnē tika uzstādīta Baltijā jaudīgākā skārdeņu līnija.

“Cēsu alus” produktu portfelī pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni. “Cēsu alus” importē arī Nīderlandes alu “Heineken” un Somijas alu “Sandels”.

Ingrīda Mičāne
Nozare.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *