Alus darītava AS “Aldaris” alus šķirni “Apinītis Premium” turpmāk pildīs jaunās augstākās kvalitātes plastmasas pudelēs, investējot jaunajā tehnoloģijā 700 000 latu un plānojot pārdošanas apjomu pieaugumu par 10%, informēja uzņēmuma pārstāvji.
“”Apinītis” ir populārākā šķirne Latvijā, tādēļ tieši šo produktu kā pirmo izvēlējāmies pildīt jaunajās pudelēs. Nākotnē, iespējams, arī pārējās alus šķirnes, kas pildītas plastmasas iepakojumā, pāries uz šīm pudelēm. Tas, protams, būs atkarīgs no rezultātiem un segmenta attīstības tendencēm. Plānojam, ka inovācijas ļaus palielināt šīs alus šķirnes pārdošanas apjomus par aptuveni 10%,” norādīja “Aldaris” izpilddirektors Tomass Panteli.
Viņš akcentēja, ka modernā trīsslāņu pudele ar aizsargbarjeru garantē lielāku aizsardzību pret skābekļa piekļuvi alum, samazinot šo iespēju par 96%. Latvijā šāda veida pudelēs alus tiks pildīts pirmo reizi. Pudeles tilpums ir 1,2 litri, un tirdzniecībā tā parādīsies tuvākajās dienās.
Kā ziņots, “Aldara” peļņa 2010.gadā bijusi 1,11 miljoni latu pret 1,43 miljoniem latu 2009.gadā. Savukārt apgrozījums izaudzis līdz 32,2 miljoniem latu. 2009.gadā tas bijis 27,3 miljoni latu.
“Aldaris” dibināts 1865.gadā un patlaban ir Dānijas alus ražotāja “Calsberg” grupas uzņēmums. “Carlsberg” kontrolē uzņēmumu “Baltic Beverages Holding”, kam pieder 19 alus darītavas septiņās Austrumeiropas valstīs, tostarp arī “Aldaris” Latvijā. Aldara produktu portfelī ir aptuveni 50 dažādu dzērienu, kas pārstāv piecas grupas – alu, dzeramo ūdeni, alkoholiskos kokteiļus, bezalkoholiskos dzērienus un enerģijas dzērienus.
Aavots: nozare.lv