Noskaidrots “Cēsu alus” jaunās skārdenes dizaina konkursa uzvarētājs | Bar.lv

Noskaidrots “Cēsu alus” jaunās skārdenes dizaina konkursa uzvarētājs

Alus darītavas AS “Cēsu alus” izsludinātajā konkursā par jaunās skārdenes dizainu par labāko atzīts Ata Jēkabsona veidotais dizains ar dižozola attēlu, informēja uzņēmuma pārstāvji.
Jēkabsons par konkursā uzvarējušo skārdenes dizainu saņems galveno balvu – 1000 eiro jeb 702 latus – un viņa izveidotais dizains tiks nodots ražošanā.
Kā ziņots, no 4.janvāra līdz 29.janvārim uzņēmums izsludināja konkursu par jauna skārdenes dizaina variantu, kas iekļautos “Cēsu Premium National Edition” sērijā, ko veidos vairākas dažāda dizaina alus skārdenes.
Konkursa žūrija, vērtējot iesniegtos 449 dizainus, noteica uzvarētāju, ņemot vērā gan dizaina oriģinalitāti un radošo risinājumu, gan iesniegtās skices atbilstību konkursa tēmai un “Cēsu Premium” alus zīmolam. Pirmās vietas ieguvējs interneta balsojumā ieguva 1411 balsis.
Balsojuma labāko dizainu autori saņems veicināšanas balvas no “Cēsu alus”.
Saskaņā ar Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA “Lursoft” informāciju “Cēsu alus” apgrozījums 2010.gadā audzis par 12,46%, sasniedzot 30,4 miljonus latu pret 27,03 miljoniem latu 2009.gadā.”Cēsu alus” peļņa augusi no 134 741 lata 2009.gadā līdz 980 387 latiem 2010.gadā.
Aizvadītā gada finanšu datus uzņēmums publiskos martā pēc mātesuzņēmuma paziņojuma biržā.
“Cēsu alus” 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam “Olvi Ooj”. Kopš 2001.gada uzņēmuma attīstībā investēti 27 miljoni latu. 2008.gadā ražotnē tika uzstādīta Baltijā jaudīgākā skārdeņu līnija.
“Cēsu alus” produktu portfelī pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni. “Cēsu alus” importē arī Nīderlandes alu “Heineken” un Somijas alu “Sandels”.

Ingrīda Mičāne  Nozare.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *