Pieprasījums pēc “Rīgas dzirkstošā bezalkoholiskā” dzēriena trīskārt pārsniedz piedāvājumu | Bar.lv

Pieprasījums pēc “Rīgas dzirkstošā bezalkoholiskā” dzēriena trīskārt pārsniedz piedāvājumu

Nedēļu pēc jaunā dzēriena “Rīgas dzirkstošais bezalkoholiskais” tirdzniecības sākuma tā pieprasījums tirdzniecībā trīs reizes pārsniedzis plānotos pārdošanas apjomus, portālu “Bar.lv” informēja AS “Latvijas Balzams” (LB) pārstāve Daina Veško.


Atturoties precizēt sākotnēji plānotos pārdošanas apjomus, uzņēmuma pārstāve sacīja, ka pieprasījums bijis tik liels, ka LB “veicis šī dzēriena izejvielas ārkārtas pasūtījumu ar aviotransportu, lai gada nogalē pagūtu saražot vēl vienu partiju”.
Savukārt LB zīmolu direktors Valters Kaže norādīja, ka “Rīgas dzirkstošā bezalkoholiskā” pirmo partiju iepriekš bija plānots realizēt vēl nākamā gada sākumā, tomēr dzēriena pietrūcis.
“Bija ārkārtīgi liels pārsteigums, ka nedēļu pēc prezentācijas noliktavu bija atstājušas vairāki desmiti tūkstošu pudeļu šī dzēriena. Tirgotāji pasūtīja aizvien no jauna, bet nebija vairs ko piedāvāt. Mobilizējām visus spēkus, lai gada nogalē pagūtu sagatavot vēl vienu partiju. Ja LB nebūtu alkohola ražotāji un neredzētu pozitīvos šīs grupas dzērienu tirdzniecības rādītājus, varētu teikt, ka Latvija gatavojas Jauno gadu sagaidīt pilnīgi skaidrā,” sacīja uzņēmējs.
Kā ziņots, LB ar 7.decembrī prezentēto dzērienu “Rīgas dzirkstošais bezalkoholiskais” plāno pārsniegt bezalkoholiskā dzirkstošā vīna pārdošanas apjomus, biznesa portālam “Nozare.lv” iepriekš atzina ražošanas direktors un uzņēmuma pašreizējais vadītājs Ronalds Žarinovs.
Dzirkstošais vīns patlaban veido aptuveni 20% no kompānijas kopējā alkohola tirgus un šā gada pirmajos deviņos mēnešos pārdots 300 000 dekalitru apjomā.
Jauno dzērienu plānots piedāvāt arī eksporta tirgiem. Igaunija un Lietuva būšot pirmie, kur to būs iespējams iegādāties “vēl pirms Valentīna dienas”.
“Rīgas dzirkstošo bezalkoholisko” dara no vīnogu sulas, cukura sīrupa un ūdens, nodrošinot īpašus raudzēšanas apstākļus, lai tajā neveidotos nekāds alkohola saturs, taču lai garšas niansēs tas tikai niecīgi atšķirtos no šampanieša. Dzēriena rekomendējamā cena ir nedaudz zemāka nekā dzirkstošajam vīnam.
Jau ziņots, ka “Latvijas Balzama” neauditētais apgrozījums 2011.gada pirmajos deviņos mēnešos bija 46,7 miljoni latu, kas ir par 11% mazāk nekā tādā pašā laika periodā pērn. Kompānija sasniegusi 2,14 miljonu latu neauditēto peļņu, kas ir par 1% mazāk nekā 2010.gada pirmajos deviņos mēnešos.
Uzņēmums ir dibināts 1900.gadā, bet pašreizējo nosaukumu ieguvis 1970.gadā.
“Latvijas Balzams” ražo vairāk nekā 130 dažādu nosaukumu dzērienus.
Biznesa žurnāla “Kapitāls”, “IBS Prudentia” un “NASDAQ OMX Riga” 2011.gada pētījumā “101 vērtīgākais Latvijas uzņēmums” “Latvijas Balzams” ar uzņēmuma vērtību 105,24 miljoni latu ierindojas 19.vietā.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *